Виктор Мусатов
Заглянувший
Всего сообщений: 57
Дата регистрации: 10.04.2007
|
Создано: 11.07.2007 06:28:27
|
огромное спасибо
самое смешное, я такой поиск делал, но немного в другом месте, так там поиск результатов не дал! еще раз спасибо
_________
не смейтесь, я только учусь :)
|
Дмитрий (Dakl)
Заслуженный посетитель
Всего сообщений: 2856
Дата регистрации: 20.09.2006
|
Создано: 11.07.2007 06:32:07
|
Виктор Мусатов,
Ну главное что цель достигнута
C уважением Д.К.
|
Виктор Ганелес
Заглянувший
Всего сообщений: 1
Дата регистрации: 28.09.2010
|
Создано: 28.09.2010 09:14:30
|
 |
столкнулся с той же проблемой. В моём случае оказалось, что емайл был привязан к общей папке в Exchange - и способ, указаный Дмитрием не помогал.
Помог сайт микрософта:
http://support.microsoft.com/kb/280765
==============
Method One
1. Start the Exchange System Manager.
2. Click to expand the Recipients container.
3. Right-click All Address Lists, point to New, and then click Address List.
4. Click the Filter Rules button and verify that it is set to Exchange Recipients (the default setting).
5. Click the Advanced tab, click Field, and then click User.
6. Click E-mail Address.
7. In the Condition box, click Starts with, and then in the empty box to the right, type the first few letters of the address that you want to search for.
8. Check the lower window for matches.
If you find objects that have the same e-mail address as the one you are trying to add, either change the e-mail address for this object or delete the address if it is longer needed.
Repeat the same process for public folders, contacts and groups, but use the following modifications:
1. In step 5, point to User, and then change the setting to Public Folder, to Contact, or to Group.
2. In step 6, click E-mail Address or Alias if the E-mail Address option is not available.
на шаге 5 перебрал все пункты, пока нашёл *))
|